Τα εγκαίνια της ετήσιας έκθεσης της Φωτογραφικής Ομάδας Παπάγου – Χολαργού Photo PX Photography Seminars, πραγματοποιήθηκαν το απόγευμα του Σαββάτου 20 Ιουνίου, στην αίθουσα του Δημοτικού Συμβουλίου στο Δημαρχείο Παπάγου – Χολαργού.

Η ανταπόκριση του κόσμου στην τελετή των εγκαινίων ήταν μεγάλη. Το κοινό είχε την ευκαιρία να περιηγηθεί στα εκθέματα, να συνομιλήσει με τους φωτογράφους και να ενημερωθεί για την οπτική και τα μηνύματα πίσω από κάθε φωτογραφικό έργο.Οι παρευρισκόμενοι ξεναγήθηκαν στις διαφορετικές θεματικές ενότητες της έκθεσης, οι οποίες αναδεικνύουν το εύρος της δημιουργικότητας και της τεχνικής αρτιότητας των μελών της ομάδας.

Στην τελετή των εγκαινίων παραβρέθηκε ο Δήμαρχος Παπάγου – Χολαργού κ. Ηλίας Αποστολόπουλος, ο οποίος συνεχάρη τη φωτογραφική ομάδα για το εξαιρετικό έργο που παρουσίασαν, καθώς και για τη συνεπή και ουσιαστική παρουσία, στα πολιτιστικά δρώμενα του τόπου μας.

Η έκθεση θα παραμείνει ανοιχτή για το κοινό έως τις 29 Ιουνίου, λειτουργώντας καθημερινά (Δευτέρα έως Κυριακή) από τις 11:00 έως τις 14:00 και από τις 18:00 έως τις 21:00, με ελεύθερη είσοδο, Δημαρχείο Παπάγου – Χολαργού οδός Περικλέους 55 (αίθουσα Δημοτικού Συμβουλίου).