"Yποδέχθηκα σήμερα στο Δημαρχείο Πειραιά τον Πρέσβη της Δημοκρατίας της Μολδαβίας, κ. Andrei Popov, σε μια πολύ ουσιαστική συνάντηση για την ενίσχυση των σχέσεων και των δυνατοτήτων συνεργασίας μας.
Ο Πειραιάς, ως μια σταθερά εξωστρεφής πόλη με το μεγαλύτερο λιμάνι της χώρας, επιδιώκει διαρκώς να αναπτύσσει γέφυρες με φορείς και χώρες του εξωτερικού.Στο επίκεντρο της συζήτησής μας βρέθηκαν η δυνατότητα φιλοξενίας μιας παράστασης του Εθνικού Θεάτρου της Μολδαβίας στο εμβληματικό Δημοτικό Θέατρο Πειραιά, το οποίο είχα την ευκαιρία να δείξω από κοντά στον κ. Πρέσβη, η συνδιοργάνωση μιας ξεχωριστής εκδήλωσης στην πόλη μας, στο πλαίσιο της Ημέρας Ανεξαρτησίας της Μολδαβίας, καθώς και κοινές πρωτοβουλίες και δράσεις στους τομείς του πολιτισμού, του αθλητισμού, της εκπαίδευσης και της επιχειρηματικότητας.
Στη συνάντηση συμμετείχαν επίσης ο Εντεταλμένος Δημοτικός Σύμβουλος Πολιτισμού, Γιάννης Χατζηαλέξης, και ο Καλλιτεχνικός Διευθυντής του ΔΘΠ, Νίκος Διαμαντής.
Συνεχίζουμε να ανοίγουμε τους ορίζοντες του Πειραιά, ενισχύοντας τους πολιτιστικούς και θεσμικούς δεσμούς που μας συνδέουν με άλλους λαούς! Λιγότερ
Συζήτηση μελών