Σε λίγες ημέρες ξεκινάει ένα σημαντικό έργο της ΕΥΔΑΠ που θα αντιμετωπίσει τα σοβαρά προβλήματα ύδρευσης της κάτω Πεύκης!

Ταυτόχρονα ξεκινάνε οι ασφαλτοστρώσεις στην κάτω Πεύκη και την οδό Βρυούλων!

https://www.facebook.com/reel/4024723654325012