Σαχίνης (ΕΥΔΑΠ): «Η Αθήνα έχει ένα από τα καλύτερα πόσιμα νερά στον κόσμο»
Στο πλαίσιο του 9ου Delphi Economic Forum και κατά τη παρέμβασή του στη συζήτηση με θέμα «Water: A Shared Resource, a Growing Challenge», ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΕΥΔΑΠ κ. Χάρης Σαχίνης αναφέρθηκε στο υψηλής ποιότητας πόσιμο νερό στην Αθήνα.