Συνάντηση Ν.Μπάμπαλου με την Υπουργό Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Σ. Ζαχαράκη.
Πραγματοποιήθηκε συνάντηση στο γραφείο του Δημάρχου μεταξύ του κου Νίκου Μπάμπαλου και της Υπουργού κας Σοφίας Ζαγαράκη
Πραγματοποιήθηκε συνάντηση στο γραφείο του Δημάρχου μεταξύ του κου Νίκου Μπάμπαλου και της Υπουργού κας Σοφίας Ζαγαράκη
Τμήμα Προάσπισης & Προαγωγής Δημόσιας Υγείας της Διεύθυνσης Κοινωνικής Πολιτικής & Προαγωγής Δημόσιας Υγείας και τον Συμβουλευτικό Σταθμό για την Άνοια του Δήμου σε συνεργασία με την Εταιρεία Altzheimer Αθηνών και το Κέντρο Κοινότητας.
Με κεντρικό μήνυμα «Ανακυκλώνω – Συμμετέχω – Κερδίζω», το πρόγραμμα «THE GREEN CITY» ξεκινά την προσπάθεια ουσιαστικής αύξησης του όγκου των υλικών που προωθούνται προς ανακύκλωση, μειώνοντας σημαντικά την περιβαλλοντική επιβάρυνση που επιφέρουν τα οικιακά μας απορρίμματα.
Με δυνατότητα μεταφοράς βρεφών έγινε η επανεκκίνηση του σχολικού λεωφορείου των Δημοτικών Παιδικών Σταθμών Λυκόβρυσης - Πεύκης
Ο Δήμος Ελληνικού Αργυρούπολης και ο Σύνδεσμος Προστασίας και Ανάπτυξης Υμηττού ανταποκρίθηκαν θετικά στο αίτημα του Δήμου Σπετσών προκειμένου να βοηθηθεί η υδροδότηση του νησιού
Όλες οι ενεργές ψηφιακές υπηρεσίες για ιδιοκτήτες και επαγγελματίες
Συνεχίζονται με εντατικό ρυθμό οι καθαρισμοί των αστικών αλσυλλίων
Η εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός και πλησίον δασικών εκτάσεων με βάση τη σχετική εγκύκλιο του ΥΠΕΝ θα εξεταστεί στην σημερινή συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβουλιου της ΚΕΔΕ που θα πραγματοποιηθεί στις 12:00 το μεσημερι στα γραφεία της ένωσης.
Θετικά αποτίμησε το έργο του πρώτου τριμήνου ο Δήμαρχος Παιανίας Ισίδωρος Μάδης μιλώντας στην εκπομπή «Δημοσκοπήσεις» και τον Γιώργο Λαιμό.