Σήμερα στις Ερυθρές κάνουμε πράξη ένα έργο που για δεκαετίες παρέμενε μόνο στα σχέδια. 𝝙𝝦𝝤𝝡𝝤𝝞 𝝥𝝤𝝪 𝝥𝝦𝝤𝝗𝝠𝝚𝝥𝝤𝝢𝝩𝝖𝝢 𝝖𝝥𝝤 𝝩𝝤 𝝨𝝬𝝚𝝙𝝞𝝤 𝝥𝝤𝝠𝝚𝝮𝝨 𝝩𝝤𝝪 𝟭𝟵𝟳𝟵 𝝖𝝢𝝤𝝞𝝘𝝤𝝪𝝢 𝝟𝝖𝝞 𝝘𝝞𝝢𝝤𝝢𝝩𝝖𝝞 𝝥𝝦𝝖𝝘𝝡𝝖𝝩𝝞𝝟𝝤𝝩𝝜𝝩𝝖.
Με την ολοκλήρωση του 𝝙𝝚𝝪𝝩𝝚𝝦𝝤𝝪 𝝟𝝪𝝡𝝖𝝩𝝤𝝨 𝝤𝝠𝝞𝝟𝝮𝝢 𝝖𝝨𝝫𝝖𝝠𝝩𝝤𝝨𝝩𝝦𝝮𝝨𝝚𝝮𝝢, προχωράμε σε σημαντικές παρεμβάσεις που αλλάζουν την καθημερινότητα των κατοίκων των Ερυθρών.Η 𝝥𝝠𝝜𝝦𝝜𝝨 𝝖𝝢𝝖𝝟𝝖𝝩𝝖𝝨𝝟𝝚𝝪𝝜 𝝩𝝜𝝨 𝝨𝝪𝝢𝝚𝝬𝝚𝝞𝝖𝝨 𝝩𝝜𝝨 𝝤𝝙𝝤𝝪 𝝖𝝢𝝖𝝥𝝖𝝪𝝨𝝚𝝮𝝨 μετατρέπει έναν δρόμο με χρόνια προβλήματα σε έναν σύγχρονο, ασφαλή και λειτουργικό οδικό άξονα, που εξυπηρετεί κατοίκους, επαγγελματίες και παραγωγούς.
Παράλληλα, προχωρήσαμε στη διάνοιξη και υλοποίηση βασικών οδικών συνδέσεων της επέκτασης του σχεδίου πόλεως:𝝚𝝥𝝚𝝟𝝩𝝖𝝨𝝜 𝝤𝝙𝝤𝝪 𝝟𝝦𝝜𝝩𝝜𝝨 – 𝝙𝝞𝝖𝝢𝝤𝝞𝝣𝝜 𝝤𝝙𝝤𝝪 𝝥𝝞𝝢𝝙𝝤𝝪 – 𝝚𝝥𝝚𝝟𝝩𝝖𝝨𝝜 𝝤𝝙𝝤𝝪 𝝢𝝚𝝖𝝥𝝤𝝠𝝚𝝮𝝨 – 𝝠𝝪𝝨𝝜 𝝨𝝩𝝜𝝢 𝝚𝝥𝝚𝝟𝝩𝝖𝝨𝝜 𝝩𝝜𝝨 𝝤𝝙𝝤𝝪 𝝟𝝤𝝠𝝤𝝟𝝤𝝩𝝦𝝮𝝢𝝜.
Οι παρεμβάσεις αυτές δεν είναι απλώς έργα υποδομής. Είναι 𝝗𝝚𝝠𝝩𝝞𝝮𝝨𝝜 𝝩𝝜𝝨 𝝖𝝨𝝫𝝖𝝠𝝚𝝞𝝖𝝨, 𝝟𝝖𝝠𝝪𝝩𝝚𝝦𝝜 𝝥𝝦𝝤𝝨𝝗𝝖𝝨𝝞𝝡𝝤𝝩𝝜𝝩𝝖 𝝟𝝖𝝞 𝝟𝝖𝝠𝝪𝝩𝝚𝝦𝝜 𝝥𝝤𝝞𝝤𝝩𝝜𝝩𝝖 𝝛𝝮𝝜𝝨 για όλους τους κατοίκους.
Παράλληλα, ολοκληρώθηκαν 𝟱.𝟬𝟬𝟬 𝝩.𝝡. 𝝢𝝚𝝮𝝢 𝝖𝝨𝝫𝝖𝝠𝝩𝝤𝝨𝝩𝝦𝝮𝝨𝝚𝝮𝝢, που προστίθενται στα 𝟳.𝟬𝟬𝟬 𝝩.𝝡. 𝝩𝝤𝝪 𝝥𝝦𝝮𝝩𝝤𝝪 𝝟𝝪𝝡𝝖𝝩𝝤𝝨 𝝥𝝖𝝦𝝚𝝡𝝗𝝖𝝨𝝚𝝮𝝢, ενώ το πρόγραμμα συνεχίζεται με νέα έργα που έχουν ήδη προγραμματιστεί.
Για 𝟰𝟲 χρόνια υπήρχαν δρόμοι που παρέμεναν μόνο στα χαρτιά. Σήμερα, με σχέδιο και επιμονή, οι Ερυθρές αποκτούν τις υποδομές που αξίζουν.𝝙𝝚𝝢 𝝖𝝢𝝤𝝞𝝘𝝤𝝪𝝡𝝚 𝝖𝝥𝝠𝝮𝝨 𝝙𝝦𝝤𝝡𝝤𝝪𝝨. 𝝟𝝠𝝚𝝞𝝢𝝤𝝪𝝡𝝚 𝝡𝝞𝝖 𝝚𝝟𝝟𝝦𝝚𝝡𝝤𝝩𝝜𝝩𝝖 𝟰𝟲 𝝚𝝩𝝮𝝢 𝝟𝝖𝝞 𝝬𝝩𝝞𝝛𝝤𝝪𝝡𝝚 𝝚𝝢𝝖 𝝥𝝞𝝤 𝝖𝝨𝝫𝝖𝝠𝝚𝝨 𝝡𝝚𝝠𝝠𝝤𝝢 𝝘𝝞𝝖 𝝩𝝤𝝢 𝝩𝝤𝝥𝝤 𝝡𝝖𝝨.
Συνεχίζουμε με έργα, συνέπεια και αποτέλεσμα, για έναν Δήμο Μάνδρας–Ειδυλλίας με σύγχρονες υποδομές σε κάθε γειτονιά.
https://www.facebook.com/reel/1320132000303245
Συζήτηση μελών