"Χθες είχα την ευκαιρία να συναντηθώ με τις Διευθύντριες και τους Διευθυντές πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης των σχολείων της πόλης μας.

Μια συνάντηση ουσίας, όπου κάναμε τον απολογισμό της χρονιάς που πέρασε, συζητήσαμε τις ανάγκες των σχολικών μονάδων και προγραμματίσαμε τις παρεμβάσεις που θα υλοποιηθούν τους επόμενους μήνες.

Θέλω να εκφράσω τις θερμές μου ευχαριστίες στις Διευθύντριες και τους Διευθυντές για την εξαιρετική συνεργασία που είχαμε καθ’ όλη τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς, καθώς και στα στελέχη της Διεύθυνσης Παιδείας, στις Τεχνικές Υπηρεσίες και στη Διεύθυνση Περιβάλλοντος, στη Διεύθυνση Καθαριότητας, στους αρμόδιους Αντιδημάρχους, για την καθημερινή τους προσπάθεια και τη συμβολή τους στην εύρυθμη λειτουργία των σχολείων μας.

Το καλοκαίρι δεν είναι περίοδος "διακοπών" για εμάς. Αντίθετα, είναι η εποχή κατά την οποία προχωρούν σημαντικές εργασίες συντήρησης, επισκευών και αναβάθμισης των σχολικών εγκαταστάσεων, ώστε με την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς μαθήτριες, μαθητές και εκπαιδευτικοί να βρουν ένα ακόμη καλύτερο και ασφαλέστερο περιβάλλον"